logo

Thông báo

Icon
Error

Banning Offline
#1 Đã gửi : 12/06/2019 lúc 03:06:01(UTC)
Banning

Danh hiệu: Advanced Member

Nhóm: Registered
Gia nhập: 08-09-2017(UTC)
Bài viết: 2,070

Ik nam nu meer interval-training op in combinatie met mijn tempo-runs, wat mijn hiel echt verergerde. Ik naderde nu een tweede lange run van 18 mijl (ik had al een 18 miler gedaan en mijn voet was goed) en het was echt pijnlijk. Ik besloot op dit moment om een ??Cortizone-injectie te krijgen. De Cortizone-injectie verminderde veel van mijn pijn en ik nam drie dagen vrij. Op de vierde dag besloot ik om mijn 18 mijl run te doen. Het rennen ging heel goed. Ik had echter de volgende dagen minimale pijn in de hiel en volgde mijn pijn terug. Meer vrije tijd was nodig. In het begin van dit trainingsseizoen had ik ook versterkende routines opgenomen die ik hier op YouTube heb gepost. Ik was nu niet in staat om deze te doen, omdat springen op mijn geblesseerde voet Nike Air Max 90 Dames onmogelijk was. Het plan was twee weken niet lopen. Een van die weken vereiste nog een lange termijn die ik betrof dat ik zou moeten doen. Ik nam opnieuw mijn toevlucht tot mijn draaiende fiets, wat soms twee en een half uur spinnen in een bepaalde sessie inhield. Ik wilde echt mijn benen in beweging houden ter voorbereiding op de marathon en mijn gevoelens waren dat de tijd op de fiets de enige manier zou zijn om dit te doen. Tijdens deze twee weken ging ik door met het fokken van de kuiten en teen knerpt met een handdoek en toen mijn voet het toeliet begon ik de plyometrics hoppende oefeningen opnieuw te doen. Ik had ook Celebrex 200 mg per dag ingenomen en mijn voet overal 3 tot 4 keer per dag bevroren. Om nog maar te zwijgen dat ik elke avond met mijn nachtspalk was getrouwd. Voor mijn 18 mijl run die gepland was tijdens deze Nike Air Pegasus 83 Dámské 2 weken durende hiatus van hardlopen, heb ik deze teruggeduwd tot het einde van twee weken en besloot om een ??mix te doen als ik zou fietsen en rennen om te zien hoe het ging. Ik deed 10 minuten ronddraaien, gevolgd door een kilometer hardlopen in marathontempo. Ik heb 10 mijl op de loopband voltooid en de resterende 90 minuten waren op de draaiende fiets. Mijn hiel omhoog gehouden.

Koop schoenen en kleding met een nieuw evenwicht tot wel 60% korting! Gratis verzending van meer dan $ 99.
Ik keerde terug naar hardlopen 2 dagen na deze training en was in staat om te rennen met minimale pijn, maar snel trainen was zwaar. Toen ik Nike Air Presto Femme mijn tempo met tempo runs pushte, deed de hiel pijn, vooral na mijn run en de rest van de dag. Mijn trainingsperiode voor deze marathon was gericht op het krijgen van meer herstelruns (ik zal bloggen over Adidas Superstar Femme herstelacties in een aankomende post) en het runnen van veel kilometers op marathontempo. Ik moest mijn tempo-runs minimaliseren en meer marathontrainingen doen. De hersteldagen waren echte trage runs. Soms zelfs een tempo van 1100 kilometer! Het idee is om kilometers binnen te krijgen en toch te herstellen voor een zware training. In mijn geval moest ik echt tot rust komen.

Ik was in staat om in een laatste 19 mijl run te geraken die geweldig voelde. De hiel was later die dag pijnlijk, maar geen problemen op de vlucht. Ik bleef slapen in mijn nachtspalk, ijs 2-3 keer per dag, gebruik een voetroller, neem 200 mg Celebrex en doe Nike Air Max 90 Mujer mijn versterkende oefeningen 5 dagen per week. Ik heb echt het gevoel dat de versterkingsoefeningen voor mij belangrijk waren. Vooral de plyometrische loopoefeningen. Zoals ik al eerder zei, kon ik er niet eens een doen wanneer de pijn voor het eerst was begonnen. Naarmate de tijd verstreek, was ik in staat om 5-10 hops in en uiteindelijk 30 hops in alle richtingen te krijgen.

Mijn laatste twee weken training brachten marathon-tempo-runs in het weekend met zich mee. Een op 12 mijl en een op 8. Ze voelde geweldig. Een beetje pijn na de vlucht, maar de run zelf was goed. In plaats van taps toelopen sneed ik meer dan mijn mijlen in de helft van de laatste 3 weken. Veel van de runs bestonden uit korte sprints en intervallen om mijn benen sneller te laten bewegen. De laatste week voor de marathon stopte ik helemaal met rennen. Op drie Adidas Nmd Dames van de dagen deed ik een jog van een mijl op de loopband, soms 400 om 7.30 uur.
Quảng cáo
Ai đang xem chủ đề này?
Guest
Di chuyển  
Bạn không thể tạo chủ đề mới trong diễn đàn này.
Bạn không thể trả lời chủ đề trong diễn đàn này.
Bạn không thể xóa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể sửa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể tạo bình chọn trong diễn đàn này.
Bạn không thể bỏ phiếu bình chọn trong diễn đàn này.

Powered by YAF | YAF © 2003-2019, Yet Another Forum.NET
Thời gian xử lý trang này hết 0.076 giây.