logo

Thông báo

Icon
Error

Banning Offline
#1 Đã gửi : 12/06/2019 lúc 03:49:20(UTC)
Banning

Danh hiệu: Advanced Member

Nhóm: Registered
Gia nhập: 08-09-2017(UTC)

In de bovenstaande modellen zou men zich afvragen of de boog wel of niet kon worden teruggebracht naar een "normale" boog. Normaal ombuigt een variantie van ALLE boogtypen. Iemand kan een platte boog hebben en geen symptomen hebben. Moet deze personen platte boog de. Worden beschouwd als een variant of pathologisch? Meer dan waarschijnlijke boogtypen en hun varianten zijn oververtoond in de geneeskunde tot het punt waarop ze over-geanalyseerd Nike Air Presto Femme en behandeld worden wanneer dit onnodig is, waardoor het ware probleem over het hoofd gezien wordt. In dit geval is een zwakke voetmusculatuur leidend tot een slechte vorm Nike Air Pegasus 83 Femme die wordt versterkt door bewegingsregelingsschoenen en orthesen. Het resultaat is een hardloper die niet zo nauw aanleunt bij trainingspatronen en alleen om te vertrouwen op schoenen en inserts. Als een schoen het probleem niet oplost, proberen ze een andere.

Weten dat de abdcutor hallucis-spier de grote teen of hallux ontvoert, zou er ook toe leiden dat men denkt dat door het verhogen van zijn toon een reductie in een misvorming van de bunion (hallux valgus) kan resulteren. Ik heb dit ook anekdotisch gezien. Veel hardlopers die aanvankelijk in Vibram FiveFingers begonnen te rennen, becommentari?rden hoe hun grote teen was 'verplaatst' en dat hun Nike Internationalist Dames bunion niet zo slecht was als eerder. De hobbel was nog steeds aanwezig van de middenvoets hoofd, maar de hoekige misvorming van de grote teen was verbeterd.

Ik denk dat het vrij Asics Gel lyte 3 Damen duidelijk is dat het onderzoek aantoont dat de voetstructuur kan worden be?nvloed door de intrinsieke spiermassa te versterken. In welke mate en of dit al dan niet een positief effect kan hebben op de behandeling en preventie van letsels, moet nog worden vastgesteld. Ik ben het ermee eens dat het "bewijs" of het wetenschappelijke bewijs dat naar voren wordt gebracht op mijn blog en in de wereld van hardlopen anekdotisch is. Zoals ik heb aangetoond, kunt u de peer-reviewed gepubliceerde onderzoeken echter niet altijd als bewijs gebruiken. Als je het er niet mee eens bent dat een studie met slechts twee onderwerpen die stressfracturen demonstreert bij Nike Air Pegasus 83 Damen hardlopers met minimalistische schoenen nep is en minder valide is dan het anekdotische bewijs dat anderen presenteren, val me dan alsjeblieft niet persoonlijk aan en blijf bij je eigen overtuigingen. Ik heb wetenschappelijke studies op geen andere manier gepresenteerd dan wat die tegen me hebben gebruikt. Sommigen zullen zeggen dat ik mijn artikelen "kers pluk". Voor degenen die niet begrijpen hoe iemand een artikel schrijft dat moet worden gepubliceerd, verwijs je naar artikelen die zijn gepubliceerd door anderen en die je zaak of onderzoek ondersteunen. Ik vind het gewoon nogal grappig dat wanneer ik mijn geval doe met artikelen waarnaar wordt verwezen, ik ervan word beschuldigd dat ik kersen heb geplukt.

Kortom, ik probeer hardlopers te helpen bij het oplossen van blessures en ik heb meer succes met de aanpak die ik de afgelopen Nike Air Max Command Pánské vier jaar heb gegeven aan mijn pati?nten. Ik heb orthesen gebruikt en heb het oude paradigma van passende hardloopschoenen op basis van het voettype gebruikt en heb veel minder succes dan mijn huidige praktijkbenadering.
Quảng cáo
Ai đang xem chủ đề này?
Guest
Di chuyển  
Bạn không thể tạo chủ đề mới trong diễn đàn này.
Bạn không thể trả lời chủ đề trong diễn đàn này.
Bạn không thể xóa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể sửa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể tạo bình chọn trong diễn đàn này.
Bạn không thể bỏ phiếu bình chọn trong diễn đàn này.