logo

Thông báo

Icon
Error

Lý lịch: lasky1994
Tên sử dụng: lasky1994 Offline
Gia nhập: 16-11-2017(UTC)
Lần cuối đăng nhập: 24/01/2019 lúc 01:35:30(UTC)
Số bài viết: 1,360
[0.94% trên tổng số bài viết / 3.13 bài trên ngày]
Số lần cảm ơn 0 (View Thanks)
Số lần được cảm ơn 0
Số bài viết được cảm ơn 0
Numer of Reputation received from other users 0
Xem tất cả các bài của thành viên này
Chủ đề: beim Vitruvian Triathlon   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 24/01/2019 lúc 01:35:29(UTC)

Ich bin in letzter Zeit in einem Salomon-Skort gelaufen, Adidas Superstar Femme der in Zusammenarbeit mit der Bergl?uferin Anna Frost entworfen wurde, die ihren Sport wieder ernst zu nehmen scheint. Und es ist unglaublich bequem und - ja, Adidas Superstar Womens Black warum nicht? - ?sthetisch ansprechend. Wie die meisten Skorts besteht sie aus einem Paar Radsport-Shorts mit Stoffüberlappung. In einigen anderen Modellen ist das Radsport-Short-Bit ein Kompressionsshort, auf das viele L?ufer schw?ren, um die Regeneration zu unterstützen. Diese passen perfekt und reiten überhaupt nicht, was für viele Shorts, die ich ausprobiert habe, mehr ist.

Im Grunde sind sie wirklich bequem - und was k?nnen Sie mehr von einem Laufschuh verlangen? Wenn Sie sich beim Laufen wohlfühlen - egal, ob dies Nike Air Huarache Womens buchst?blich angenehm ist oder allgemeiner, weil Sie sich nicht selbstbewusst fühlen -, werden Sie besser laufen.

Was ist dein Lieblings-Kit und warum? Und natürlich Nike Air Max Command Mujer - wie lief dein Wochenende? Ich habe im letzten Jahr in einem Moment der Eile einen Mittelstrecken-Triathlon absolviert, und an diesem Samstag hatte ich sechs Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu schmerzliche Stunden, um über diesen Moment des Wahnsinns nachzudenken, als ich beim Vitruvian Triathlon in Rutland antrat.

Rutland Water ist eine wundersch?ne Kulisse für ein Rennen voller freundlicher Konkurrenten, hilfreicher Marsch?lle und einer herausfordernden Strecke. Der Badestart ist bei Sonnenaufgang und ich war fast entt?uscht, als mein 1,9 km Schwimmen beendet war und ich aus dem Wasser steigen musste, da ich es so sehr genossen hatte. Die ?wellige“ 85 km lange Radstrecke wurde in der zweiten Runde definitiv Adidas Superstar Femme Fleur ?hügelig“, aber es war der Halbmarathon am Ende, vor dem ich Angst hatte. Laufen ist meine am wenigsten starke Disziplin, aber meine erste Runde schien ziemlich Nike Air Force 1 Damen bequem vorbei zu laufen, als wir am Rand des Stausees entlang liefen, auch wenn der Wind den Damm überquerte.
Chủ đề: maar dat moet [   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 24/01/2019 lúc 11:06:32(UTC)

Wat is de vreemdste prijs of goodybagtraktatie die je ooit van een race hebt gehad? Gisteren heb ik een kool gewonnen.

Een verklaring: Zondag zag ik de langlopende Cabbage Patch 10 miler dit jaar draaien. Het is een race die is gebaseerd op de Cabbage Patch-pub in Twickenham, een klein terrein (1.720), en toch een van aanzienlijke kwaliteit. Het prijzengeld van £ 1.000 trekt een aantal zeer snelle lopers - de winnaar Nike Free Run 2 Donna dit jaar, Loitarakwai Olengurisi, eindigde in 49min 35sec. Het is ook een Adidas Gazelle Femme race met een indrukwekkende geschiedenis - eerdere winnaars omvatten één Mo Adidas Zx 750 Womens Farah, en in 1983 zette Richard Nerukar 's werelds beste van 46min 2sec - nog steeds de Britse record tot op de dag van vandaag.

Het is een mooie race - mijn favoriet van het jaar. Vlak, vriendelijk, goed gerangschikt en, naar mijn mening, de perfecte afstand. Je krijgt aan het eind een technisch T-shirt met lange mouwen - er is geen goody bag en medaille, maar dat moet helpen de kosten laag te houden. Het is £ 21 om mee te doen, wat gezien dat T-shirt echt een koopje is.

Ik was heel blij dat ik meer dan twee minuten op mijn 10-mijls PB (tot 1 uur en 6 minuten en 35 seconden) klopte, aangezien ik een vrij zware week heb Nike Air Max 90 Womens Blue gehad. En, belangrijker nog, met twee van mijn snelle teamgenoten schafte Nike Air Max TN Womens ik de damesteam-prijs in de wacht. Vandaar de kool (en wat bier). Nu is Nike Free 5.0 Mujer het echter de juiste tijd voor het afbouwen van de marathon van New York in twee weken.

Een laatste opmerking over de race en een naschrift nadat ik tijdens de recente halve marathon van Ealing de humor in de borden van Ealing Eagles niet zag: ze hebben een nieuwe. Toppunten, Eagles.
Chủ đề: dass ich einfach nicht denke   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 24/01/2019 lúc 10:50:42(UTC)

Gestern sah ich die j?hrlichen Meisterschaften meines Laufvereins - 5 Nike Air Pegasus 83 Mujer und 10 km Optionen, in dem eher schlammigen Gel?nde von Wimbledon Common. Keine Zeit wurde von Ihrem Rennergebnis für Womble-Spotting abgeschnitten, Adidas Neo Donna aber danach gab es reichlich freien Kuchen. Ich entschied mich für das 5-km-Rennen, da sich meine Beine nach dem Marathon noch ein bisschen bleiern anfühlen. Auf der positiven Seite war es schneller vorbei. Auf der anderen Seite weniger Entschuldigung, um den Kuchen zu verh?hnen.

Ich wurde auch wieder daran erinnert, dass ich einfach nicht denke, Nike Free 5.0 Femme dass ich die richtige Mentalit?t für Cross Country habe (selbst wenn es nicht wirklich wirklich Cross Country ist). Ich renne um riesige Schlammflecken herum und nicht durch sie hindurch. Ich spring um Pfützen herum, anstatt über sie zu gleiten. Ich wei? nicht wirklich warum - ich bin wirklich nicht so besorgt darüber, mit Schlamm bedeckt zu sein, und ich glaube nicht, dass ich eine tief Adidas Zx 500 Femme verwurzelte Paranoia über das Kn?chelverdrehen habe ... Vielleicht umarmen Sie es einfach nur mit ganzem Herzen machst du es ?fter? Oder vielleicht bin ich nur ein Stra?enl?ufer durch und durch. Schnitt Adidas Superstar Womens Pink mich und ich blute Asphalt…

Also, wie lief dein Wochenende und umarmst du dein inneres Kleinkind und planst durch jede Pfütze (vermutlich nicht in Peppa Pig-Gummistiefeln - ich bin mir ziemlich sicher, dass niemand eine Ganganalyse hatte, die dazu führte, dass die empfohlenen empfohlen wurden) Sie, wie ich, eher geneigt zu versuchen, diese Fü?e trocken zu halten? Wie immer triumphieren Ihre Geschichten, Ratschl?ge, Verletzungsprobleme oder Rennen unterhalb der Linie.
Chủ đề: dat is echt geen verstandige   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 24/01/2019 lúc 10:18:40(UTC)

Sinds ik een paar jaar geleden begon met hardlopen, heb ik dagelijkse runs gebruikt om een ??nieuwe locatie te leren kennen - je kunt veel terrein bedekken en dingen zien die je anders zou missen (en ik ben gewoon een veel makkelijker persoon om in de buurt te zijn nadat ik mijn ochtendfixaat heb gehad).

Maar dat was een echte uitdaging toen ik vorige week in de Indiase megawijk Mumbai zat als onderdeel van het Nike Air Force 1 Donna Guardian Cities-team. Behalve dat het een van 's werelds Nike Air Max 2016 Femme meest dichtbevolkte gebieden is, heeft Mumbai erg weinig openbare ruimte: er zijn vrijwel geen open parken en geen rivieroever, trottoirs staan ??vaak vol met marktkraampjes, geparkeerde auto's en kuilen (als er al een stoep is ) en griezelig verkeer betekent langs de kant van de weg rennen, dat is echt geen verstandige optie.

Gelukkig had ik contact met de plaatselijke hardloper Latha Venkatraman - die ons had geschreven hoe Mumbai-joggers al rond 05.00 uur de straat op renden om de auto's, drukte en hitte te vermijden - en ze vulde me aan met de beperkte opties van de stad.

Dus de volgende dag bij dageraad raakte ik het Mahalaxmi-racecircuit in de buurt van het hotel en de dag erna ging ik naar Worli Sea Face - wat mijn Nike Air Max Thea Femme normale route werd voor de rest van de week. Lopend Nike Air Pegasus 83 Damen over de gebogen promenade met de glinsterende uitgestrektheid Asics Gel lyte 3 Womens van de Arabische Zee aan de ene kant en de rode zon die boven de wakende stad aan de andere kant rees, was gewoonweg spectaculair. De frisse bries van het water verjongde me en toen ik mijn loopvoeten had gevonden - en een gedeelde lach en groeten met collega-lopers - voelde ik me veel meer thuis in de stad.
Chủ đề: men helt sikkert opgive   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 24/01/2019 lúc 09:48:14(UTC)

Jeg har gennemg?et en l?bende tr?ning og l?bende i et par ?r nu, s? jeg vil gerne dele en perle med l?bende visdom med dig. Lytter du? Alle ?rer? Her g?r vi: glem ikke dine sko.

Selv tak.

L?rdag var det seneste l?b i Surrey League cross country Nike Air Max 97 Femme fixture, Adidas Neo Femmeen som min klub, Wimbledon Windmilers, var v?rt for. Jeg kom der i k?lvandet p? at tiden havde sl?et ud af d?ren og kastede nogle sm? b?rn p? min venlige babysitterende far. Jeg gik for at s?tte p? mine elskede Inov-8 X-Talons, som har holdt mig p? mine f?dder gennem mudder og slim p? Surrys forskellige steder. Jeg havde forladt dem hjemme.

Aldrig har jeg v?rdsat disse sko mere end n?r jeg skyller, glider og falder Nike Air Max 1 Mujer rundt om de Adidas Zx Flux Womens fem kilometer lange kurs i et par vejsko med alt det greb af en victoriansk forbrugende heltinde, der n?rmer sig enden. Falls: fire. Bruises: rigelige. Tider jeg ikke kun ?nskede at opgive race, men helt sikkert opgive nogensinde at k?re igen: utallige.

S? der g?r du. G?r det ikke. Jeg er en idiot. Korrekte sko er ikke kun afg?rende for en anst?ndig tid i langrend, men hj?lper ogs? med at forhindre skader for?Nike Air Max Command Womens rsaget Nike Air Force 1 Mujer af glidning, vridning, skr?mmende fald. Jeg er nok heldig, jeg hentede ikke en st?rre skade (fingrene krydsede). S? jeg h?ber, at din weekend l?ber var bedre end min ...
Chủ đề: la maratona di Londra   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 22/01/2019 lúc 02:05:35(UTC)

Tempo assolutamente Nike Free 5.0 Womens perfetto per correre questa mattina, tutti! ", Ha detto l'annunciatore all'inizio della mezza maratona di Reading.

Vorrei davvero che non l'avesse fatto. Sono sicuro di non essere solo nel piacere di schierare le mie scuse Adidas Tubular Mujer all'inizio. Niggles / gambe stanche / è ventoso / I've been up since 2.45am / c'è una 'y' nel giorno - eliminare come appropriato. E quello era il tempo che si spazzava per cominciare.

Questa gara avrebbe dovuto essere un buon posto per Adidas Zx 500 Womens me, per vedere come stavo andando sulla strada per la maratona di Londra. La risposta, a quanto pare, è "assolutamente schifosa". Non so perché - sonno terribile, 24 miglia domenica scorsa, sentendosi un po 'sotto il tempo - fate la vostra scelta.

Qualunque sia la causa, le mie gambe si sono sentite in testa dopo un miglio, e sono arrivato il più vicino possibile a rinunciare e pubblicare Nike Air Max 1 Mujer un DNF. è una grande gara - non la metà più piatta del mondo, e nonostante le affermazioni che è stata "più piatta e veloce" quest'anno le colline sembravano ancora molto presenti - ma il supporto è eccezionale. Guardando i miei Nike Air Max 90 Femme dati Garmin, penso che fosse circa il bordo di Prospect Park verso le nove e un miglio, quando mi sentivo così orribile che non potevo nemmeno tollerare un sorso d'acqua, che le chiamate di "vieni su Kate!" Mi aiutassero davvero. Nike Air Force 1 Femme [Disclaimer: non ho avuto un club di migliaia di persone in allegria - a Reading, hanno sempre messo il tuo nome sul tuo numero di gara per te ..]
Chủ đề: niet te veel tijd op   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 22/01/2019 lúc 01:53:43(UTC)

Of, eh, een start om 6 uur Nike Air Max 270 Femme en een rit van 24 mijl. Toch kreeg ik achteraf een kopje thee in bed gekocht.

Gisteren was mijn langste run in de pre-Londense trainingsperiode van de marathon - een behoorlijk eind weg, maar ik ben bezig met Reading half volgend weekend, en de Surrey Spitfire 2Asics Gel lyte 5 Dames 0 het weekend erna, dus er zullen nog veel meer harde inspanningen zijn om te komen. Ik merkte dat ik Adidas Zx 750 Damen me eerder nerveus voelde, maar de run zelf ging goed, en het iets koelere weer Adidas Stan Smith Womens en vage motregen in de lucht waren waarschijnlijk bonussen, voor rennen als niets anders.

Mijn coach, David Chalfen, had 23 of 24 mijl gesuggereerd, met een tijdslimiet van 3 uur 05minuten, zodat als ik te veel vertraagde, ik niet te veel tijd op poten zou slijpen. In het geval dat ik 24Nike Air Vapormax Donna om 3 uur en 03 minuten raak. Wat, ik uitgewerkt, was een hoger gemiddeld tempo dan mijn werkelijke Asics Gel Quantum 360 Damesmarathontijd in Londen vorig jaar. Verbazingwekkend dat dat nu een trainingsrun is. Hoewel angstaanjagend om te bedenken hoeveel sneller ik over zes weken moet doen ...

Ik kan niet zeggen dat ik gisteren heel wat anders heb behaald, behalve de consumptie van een bijzonder fijne pizza (hey, ik wacht nog steeds op het sponorship-aanbod, Franca Manca, het is nu al weken Adidas Superstar Femme Fleurgeleden) en veel cafe?ne. Maar het is goed om die kilometers in de tas te hebben.
Chủ đề: then turning around and running   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 22/01/2019 lúc 01:07:51(UTC)

With marathon Adidas Eqt Support Adv Mujer season looming, tis now the pre-marathon half marathon warmup races season. Of course, for many people running the Bath Half on Sunday, the race was the culmination of weeks of training and preparation, but for me and many others it was a stepping stone towards The Big One.

London in April will be my fifth Nike Cortez Femme marathon, but it’s the first time I’ve ever employed a coach to help me with my training. Until now I’ve never even followed a set schedule, but have just made it up as I’ve gone along – making sure I get in a good mix of long runs, Nike Roshe Run Womens steady runs and interval training each week.

So far under the guidance of coach Nike Air Max Jewell Donna Thomas Craggs, I’ve been feeling mostly tired. He started coaching me after Christmas – during which I’d run little, eaten a lot, and put on a decent amount of weight. He had me doing lots of threshold running and Kenyan hills – Adidas Zx Flux Damen which involve running up a hill hard, then turning around and running down it hard. Then back up hard, and so on for a set amount of time. It’s a session, incidentally, I never saw once in six months of running in Kenya.

Despite Tom’s best Adidas Superstar Femme Rose efforts, I thought the Bath Half, only two short months later, had come Nike Air Max 270 Damen too soon. In most of my training sessions I was feeling tired, and I hadn’t particularly tapered for the race. It was also blowing a fair breeze as we lined up in one of those iconic sandstone Bath streets ready to start.
Chủ đề: forberedelse til race   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 22/01/2019 lúc 11:06:28(UTC)

Mit Facebook feed er fyldt med smukke billeder af race sceneri, min Twitter feed denne morgen er fuld af race kit billeder til Bupa 10 km, i g?r jeg spottet flere mennesker g? fra r?ret med Nike Air Max Classic BW Femme Westminster mile medaljer. Jeg f?ler mig lidt jaloux, men min weekend var lige tilbage til normal: Asics Gel lyte 5 Womens spor session l?rdag morgen, lang s?son s?ndag.

I virkeligheden har jeg alligevel ikke nogen form for race - jeg har en dv?lende virus, der ser ud til at have g?et til mit bryst og lader mig f?le sig ubehagelig. Ikke d?rligt nok til ikke at l?be, men f?r mig til at f?le, at jeg k?rer selv n?r jeg k?rer sammen i et meget roligt tempo. Og de spore reps var ikke meget sjov. Det antager jeg, at arven er ret i l?bet af april og i begyndelsen af ??maj.

Det betyder, at - bortset fra Parkland-rel?er med min klub p? en str?lende solskinsdag onsdag aften i sidste uge - har jeg ikke rigtig godt nydt godt af mange k?rer for nylig. Jeg er sikker p? Adidas Superstar Mujer at f? nogen under linjen, der fort?ller mig ikke at g?re dem, s? men jeg vil pege p?, hvad Steve Nike Air Max Classic Bw Femme Way sagde i interviewet, jeg offentliggjorde i fredags - nogle gange k?rer er bare et middel til en ende. Nike Air Max 2015 Damen Du g?r dem, fordi de er en del af en l?ngere rejse, selv n?r de ikke er meget sjove. N?r du l?gger en masse miles (men ikke noget som s? mange som Steve!) Ikke hver eneste af dem kan v?re sjovt. Og forh?bentlig denne uge vil jeg f?le mig lidt bedre.

S?, racing, forberedelse til race i dag eller bare din s?dvanlige weekendrutine - hvad end du kom til i weekenden, kom og del dine tanker under linjen som altid. Bare fort?l mig ikke at l?be ...
Chủ đề: stava ancora parlando   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 22/01/2019 lúc 10:48:39(UTC)

Iniziare un debriefing post-maratona mi fa sentire piuttosto come se fingo di essere un vincitore dell'Oscar che consegna il mio discorso, Nike Air Max Ld Zero Femme possibilmente in un microfono per capelli nello specchio del bagno. Un tempo Adidas NMD Femme per effusioni di gratitudine e lacrime in stile Gwyneth. O più accuratamente, un tempo per fissare lo spazio vuoto mentre sorseggiamo il tè e chiedendomi se c'è un "Ho corso una maratona ieri, per favore posso avere un posto?". Posso prendere il tubo.

Così ieri. Che giornata. Londra per il giorno della maratona è un flashback di quei giorni meravigliosi del 2012 quando è normale Nike Internationalist Femme parlare di estranei con il tubo di una persona sconosciuta e tutti sorridono alla tua medaglia. Sulla via di casa ieri ho incontrato un'anziana signora il cui marito ha corso una corsa di 100 miglia intorno a una pista in Sud Africa 50 anni fa. Ho incontrato un ragazzo adorabile che si è offerto di portare la mia borsa su per le scale fino alla piattaforma della District Line. L'annunciatore di valvole a Victoria ha detto "congratulazioni", dimenticando Nike Air Max 97 Femme che stava ancora parlando nell'altoparlante. Ma prima, la gara. Il suono. Bloody Hell London, non puoi farmi un po 'rumore. Tutti mi hanno parlato di New York l'anno scorso a proposito di quanto incredibili fossero le folle - beh, mi spiace, ma mentre i segnali a New York potrebbero essere più divertenti, il rumore a Londra - in un giorno grigio e piovigginoso - ha battuto le mani. Nike Air Max Thea Womens Alcuni momenti: la partenza, a circa 10 metri dietro l'élite, ha introdotto Paula Radcliffe e ogni singolo corridore del campionato ha iniziato un canto di "Paula! Paula! Paula!”. Oltrepassando il mio meraviglioso club da corsa, i Windmilers di Wimbledon, si sono fermati al 14 / 21ish mark in modo che potessero tifare per due volte. Altri amici del club in corsa hanno fatto il giro del campo. Un enorme urlo dal mio allenatore David a circa 22 miglia. Un Nike Air Max 180 Womens grande allegria dalla bella Ealing Eagles proprio vicino alla fine. Attraversando la linea e vedendo quasi subito il mio amico e compagno di club Gordon - che non solo ha rotto 3 ore ma lo ha fatto in una spaccatura negativa francamente sbalorditiva.