logo

Thông báo

Icon
Error

Lý lịch: Labi1995
Tên sử dụng: Labi1995 Offline
Gia nhập: 31-10-2018(UTC)
Lần cuối đăng nhập: 17/09/2019 lúc 10:10:45(UTC)
Số bài viết: 350
[0.21% trên tổng số bài viết / 1.09 bài trên ngày]
Số lần cảm ơn 0 (View Thanks)
Số lần được cảm ơn 0
Số bài viết được cảm ơn 0
Numer of Reputation received from other users 0
Xem tất cả các bài của thành viên này
Chủ đề: over waarom de obesitas-epidemie   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 17/09/2019 lúc 10:10:42(UTC)
Ik begon meteen te denken: "Ja, Brooks Launch is het!", Maar hij hield me een beetje tegen door me naar een paar opties te leiden die op zijn minst wat demping boden. We zijn begonnen met de nieuwe Brooks Ghost 3. Ik vond ze, maar ze waren een beetje zwaar (met een gewicht van 11 ozs.) En een beetje krap. www.philshotton.co.uk We hebben toen de Mizuno Wave Rider 13 geprobeerd. Zeker lichter, Nike Air Max 2017 Femme en ik kon met name de verminderde hoogte van de hiel opmerken. Ik had een soortgelijke indruk met de Asics DS-Trainers. De dingen voelden echter nog steeds een www.tobiasstiftung.debeetje knus aan, en toen ik mijn zorgen over mijn teennagels noemde, vroeg Nike Air Max TN Womens Vince "was het jouw pink?" Op mijn "ja" antwoord antwoordde hij: "nou, dan heb je een brede schoen nodig. “Als de schoenen Nike Air Max 95 Dames te kort was, zou je problemen in uw grote teen te hebben. Ik had dit nooit overwogen tevoren. Wauw, wat een V8-moment (en je zou Nike Air Max 90 Womens denken dat mijn podoloog me dat zou hebben gewezen)! Dus bracht hij de Mizunos en Asics uit in 2E's, en ik probeerde ze allebei nog een keer. Nu laat ik mijn kleine rundvleesstaat met Asics schoenen - ze niet de veters lang genoeg om double-knoop te maken, dus ik was constant retying mijn Gel-1150's. En ja, ik weet dat Nike Air Max 90 Mens ik kon in de nieuwe veters Nike Nike Air Max Classic BW Mujer Air Max 90 Dames te zetten, maar zie paragraaf 3. Wanneer zij voelden beiden gelijk op een proefvaart, ging ik met de Mizunos. En ik zal eerlijk zijn, ik vond de manier waarop ze eruit zagen leuk, dus hier zijn de indrukken na ongeveer 30 mijl op de Mizunos - wat een contrast met mijn vorige schoenen. Je kunt hier absoluut de weg voelen - ik heb zelfs het gevoel dat ik de weg grijp terwijl ik ren. Net als veel andere dingen in het leven kan echter deze sterkte ook zijn hun grootste zwakte - Ik ben Nike Air Max 90 Femme bezorgd hoe ze aan de marathon afstand zal voelen. Dus ik ga de afstand langzaam opbouwen en ze alleen gebruiken Nike Air Max Classic BW Womens voor stepback lange runs, speedwork en eenvoudige runs in eerste instantie Nike Air Max 90 Uomo (nog steeds vermengd met de Nike's). Ik merkte ook enkele veranderingen op in hoe mijn spieren voelden tijdens de training - er was meer pijn bij de eerste run in mijn innerlijke schenen en hamstrings, waarvan ik Nike Air Max 95 Donne veronderstel dat het te wijten is aan het wennen aan een kleine verandering in mijn looppatroon (maar misschien van het einde van een zware lopende week). De scheenbeenproblemen zijn verdwenen, maar de hamstrings vielen nog steeds een beetje strakker dan normaal. De lagere hiel vergeleken met die van Nike lijkt me te dwingen (toe te staan?) Dat ik minder een hielspits ben (en eerlijk gezegd was ik al verrast hoe weinig slijtage de Nike's Nike Air Max 90 Dames www.marmarisco.es op de hiel hadden (zie hieronder) in vergelijking met de twee paren die ik vorig jaar bezat) en ik weet zeker dat dat enkele aanpassingen in mijn beweging dwingt. Dus de tijd zal het leren. Het is moeilijk om 'gecontroleerde experimenten' uit te voeren omdat er te veel variabelen zijn die we niet kunnen controleren (vermoeidheid en weersomstandigheden, met name). Als de pijn aanhoudt, zal ik teruggaan en de Brooks Ghost 3's proberen (wat ik in ieder Nike Air VaporMax Femme geval kan doen). Maar nu weet ik (a) ik heb brede schoenen nodig, en (b) ik heb niet veel stabiliteit nodig en het is in feite contraproductief, dus vanaf nu ga ik verstandiger schoenen kiezen. En ik voorzie nog steeds een prestatietrainer in mijn toekomst, althans voor kortere races. Ik luisterde naar een van Ted's "Food Rants" in een recente aflevering van zijn podcast (Aflevering Nike Air Max Command Womens 19 om precies te zijn - hier is de Itunes-link), en was onder de indruk van zijn bereidheid om zijn emoties over zwaarlijvigheid bij kinderen even krachtig uit te drukken als hij. Hij is een man die echt geeft om het welzijn van de jonge mensen van ons land, en hij gaf een gepassioneerde uitleg in die aflevering over waarom de obesitas-epidemie mogelijk zelfs een probleem is vanuit het oogpunt van nationale veiligheid. Ik voelde me gedwongen om een ??bericht naar Ted te sturen over zijn woede, en hij was zo vriendelijk om het te plaatsen als het openingssegment Nike Air Max 2017 Femme van zijn laatste aflevering (# 22), waarin hij en Megan van de Run Vegan Run podcast hun gedachten over voeding en obesitas bespreken. De podcast van Ted is je abonnement zeker waard, maar op zijn minst raad ik je aan aflevering 19 en aflevering 22 te bekijken. Ik Nike Air Max Classic BW Dam zou graag willen horen wat je denkt! Ik heb te maken gehad met een vertrouwd branderig gevoel in mijn kuitspieren dit week (voornamelijk het onderste kuitbeen of de soleusspier). Ik dacht dat ik dit was ontgroeid vanwege mijn regelmatige hardlopen in minimalistische schoenen, maar na 15 mijl in de hitte op zondag, gevolgd door 3.1 mijl in mijn Vibram Fivefingers Bikilas op maandag, en dan nog Nike Air Max 270 Femmeeen 5+ in de Bikilas op woensdag, mijn benen waren behoorlijk gefrituurd.
Chủ đề: so they could see the wea   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 17/09/2019 lúc 08:24:05(UTC)
It’s sometimes easy to forget that we are all at different in our thoughts about running shoes. Some of us prefer lots of cushioning, whereas other, like myself, prefer a more minimalist style. It’s also easy to forget that those of us who have gone minimalist often started off in more typical cushioned trainers. It is for this reason that I was Nike Air Max 270 Womens intrigued when my dailymile friend Greg Strosaker indicated that he was interested in writing a guest post detailing his thoughts on his own running shoe journey. He’s very early on in his exploration Nike Air Vapormax Dames of what I like to call “less shoe,” and I suspect it won’t be long before he winds up with a sleek, low-riding pair of racing flats – not that he needs the help as he can already kick my butt in a marathon!Through maybe eight years total of cumulative running experience, and now seven marathons, I have actually never put much thought into my shoe selections. I’ve been lucky to be either blessed with mechanics that don’t care about shoe characteristics or to stumble upon shoes that worked with my gait and foot strike. Oh sure, I’d tried the wet-footprint approach to determine whether I needed neutral, control, or stability shoes and www.jamlikhalsavast.se frankly found that I could make the answer whatever I wanted it to be. However, as I seek to up the intensity of my workouts in striving for a 3:00 Boston Marathon next year, I thought the time was right Nike Air Max Classic BW to finally let the experts weigh in. And, as with any new experience, I learned some things in the process.First some history – I’d relied strictly on Asics Gel-1060’s (and its successors) and a couple of Nike models to get me to this point. I started my running with Asics – I mean who hasn’t heard about the Gel technology, and the 1060’s seemed like the “entry point” for the line. I didn’t think about the fact they are designed for stability, and whether I needed such stability or not. They worked fine, but were a little heavy. So, when I planned my first marathon (and the next several after that), I wanted a lighter shoe to provide Nike Air Max 95 Mens a little boost, even if only mentally. I think they offered less stability than the Asics but with decent cushioning – but who knows. They worked, and I reached my first BQ in 2002 at Chicago using them.Nike Air Max 270 Femme When I returned to running last year after a 5 year hiatus, I owned the Nike+ system for the iPod so I naturally looked for a Nike shoe (and yes, I know you can get the Nike+ pod to work with other shoes, but who wants to go to that trouble). The first I tried were the Air Max Moto 6, and they felt fine, so I went with them. I wasn’t planning to get back to marathons at that time, but this ended up being a pretty good choice when I did – I gained my second BQ this spring in Cleveland using these sorta-neutral cushioned shoes. I did do a lot of damage to my pinky toenails though, so I had some concerns. And at 11.5 ozs., this is Nike Air Max Classic BW Womens a pretty heavy shoe when every minute will matter. I also reverted to form and picked up some Asics GEL-1150’s as my second pair, and frankly found them uninspiring and thus limited to runs of 10 miles or Nike Air Max 270 Mujerless.So that’s where I decided it was time to bring in the big guns. To do that, I went to Vertical Runner, a renowned running store in Hudson, Ohio (a suburb of Akron or Cleveland, depending on who you believe) whose employees always make a strong showing at local races. I wisely brought my Nike’s with me so they could see the wear patterns. I was lucky enough (I hope?) to work with Vince Rucci, the owner. His immediate impression on looking at my wear patterns and the way I stood was “this is too much shoe for you – you are extremely neutral.” Ignoring the fact that “extremely neutral” is a bit of an oxymoron, I was excited to Adidas Ultra Boost Damen learn this, because I heard “you can wear lighter shoes!” When he learned that I also wore the Asics Gel-1150’s, I feared he might slap me. “Way too much shoe” he said, “you don’t need that type of control because Nike Internationalist Dames you most definitely don’t overpronate – I can also tell by your bowleggedness.”
Chủ đề: habe ich mir eigentlich nie viel   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 16/09/2019 lúc 10:18:00(UTC)
Inov-8 ist ein Schuhhersteller aus Gro?britannien, der die minimalistische www.matthieugranier.fr Laufbewegung sehr unterstützt. In einem Artikel auf der Website von Inov-8 hei?t es: "Barfu? und minimalistisches Laufen ist sicherlich nicht jedermanns Sache, und inov-8 glaubt, dass es einen Mittelweg gibt. Als Spezialist für Offroad-L?ufe erkennt inov-8, dass L?ufer einen gewissen Schutz vor dem Untergrund ben?tigen, und bietet eine Reihe von Schuhen mit unterschiedlichem Untergrundschutz (Shoc-Zone ? 1 bis 4 Arrow) und unterschiedlichem Differenzial (0- 9 mm - der H?henunterschied zwischen Ferse und Vorfu?) und verschiedenen Laufsohlen, um mit unterschiedlichen Gel?nden fertig zu werden. Wenn Sie die D?mpfung und das Differenzial verringern, n?hert sich der Fu? immer mehr seiner optimalen natürlichen Laufposition. Ob Sie ein Spitzensportler oder ein Freizeitsportler sind, die inov-8-Schuhserie bietet Ihrem Fu? die Nike Air Max TN Donne Freiheit, sich zu bewegen und als Natur zu fungieren beabsichtigt, ohne Beeintr?chtigung durch die Struktur des Schuhs. “Zur Unterstützung dieser Mission wird Inov-8 mehrere neue Schuhmodelle herausbringen, die den Umschlag in Richtung eines gr??eren Minimalismus bewegen. Einer davon, der Inov-8 Baregrip 200, wurde kürzlich auf der OutDoor Industry mit dem Gold Award ausgezeichnet - hier ist ein Bild des Schuhs: Der Baregrip 200 wird als ?… ein Offroad-Laufschuh beschrieben, mit dem Sie das Gefühl haben, zu laufen Barfu?, bietet aber gleichzeitig sehr soliden Halt und Schutz für den Fu?. Da es keine Zwischensohle gibt, wird die natürliche Geschwindigkeit und Kraft Ihres Fu?es direkt durch den Schuh übertragen. Ihr Fu? ist n?her am Boden und hat ein stabiles, niedriges Profil in einer natürlichen Position - dies verringert die Nike Air VaporMax Dames Verletzungsgefahr und der L?ufer kann den Boden tats?chlich Nike Air Max 270 Femme spüren. “Dies sagten die Juroren der OutDoor Industry Show über den Baregrip 200 : ?Es vereint alle Eigenschaften, die Sie sich von einem guten Schuh wünschen k?nnen. Es ist bequem, passt perfekt, bietet gro?artigen Halt, trocknet schnell und ist sehr leicht - das ist Laufvergnügen vom Feinsten. “Und schlie?t das Folgende mit einem ersten Blick auf den Inov-8 Baregrip 200:? Der Bare-Grip ? 200 ist sehr leicht, extrem flexibel und extrem griffig. Wenn Sie nach dem ultimativen Off-Trail-Schuh suchen, ist dies genau das Richtige! Wenn Sie barfu? oder minimalistisch unterwegs sind, aber Grip und ein wenig Schutz für das Laufen in einer rauen Trail-Umgebung ben?tigen, ist dieser Schuh genau das Richtige für Sie! Dies ist der Schuh, nach dem ich in den letzten 2 Jahren gesucht Nike Air VaporMax Mujer habe und ich kann es kaum erwarten, den Trail so Adidas NMD Mujer schnell wie m?glich wieder aufzunehmen! “Mit seiner knorrigen Sohle ist der Baregrip 200 eindeutig als Offroad-Schuh konzipiert Schuh. Ich habe viele gute Dinge über andere Inov-8-Trail-Schuhe geh?rt, insbesondere über den Inov-8 X-Talon 212. Der Baregrip 200 ist sogar noch minimaler als der X-Talon und sollte Trail-L?ufern gefallen, die so wenig Laufen m?chten Schuh wie m?glich. Es sieht so aus, als w?re es ein solider Konkurrent für Schuhe wie den New Balance MT100 (und bald auch für den Nachfolger MT101), der unter minimalistischen Trailrunnern derzeit ein Favorit ist. Es wird interessant sein, wenn nach dem Baregrip weitere Bewertungen eingehen 200 werden Anfang 2011 offiziell auf den Markt gebracht. Es ist manchmal leicht zu vergessen, dass wir in unseren Gedanken zu Laufschuhen Nike Air Huarache Dames/a> alle uneins sind. Einige von uns bevorzugen Nike Air Max 90 Donne viel Polsterung, w?hrend andere, wie ich, einen minimalistischeren Stil bevorzugen. Es ist auch leicht zu vergessen, dass diejenigen von uns, die minimalistisch geworden sind, oft mit eher gepolsterten Turnschuhen angefangen haben. Aus diesem Grund war ich fasziniert, als mein Dailymile-Freund Greg Strosaker anzeigte, dass er daran interessiert sei, einen Gastbeitrag zu verfassen, in dem er seine Gedanken zu seiner eigenen Laufschuhreise beschreibt. Er ist sehr früh in der Erforschung dessen, was ich gerne als "weniger Schuh" bezeichne, und ich vermute, dass es nicht mehr lange dauern wird, bis er ein schlankes, niedriges Paar Renn-Flats hat - nicht, dass er die Hilfe als braucht Er kann mich schon bei einem Marathon in den Hintern treten! Durch insgesamt acht Jahre Erfahrung im Nike Air Max 90 Dames Laufen und sieben Marathons habe ich mir eigentlich Nike Epic React Flykint Womens nie viel Gedanken über meine Schuhauswahl gemacht. Ich hatte das Glück, entweder mit Mechanikern gesegnet zu sein, die sich nicht um Schuheigenschaften kümmern, oder über Schuhe zu stolpern, die mit meinem Gang und Fu?schlag funktionierten. Sicher, ich hatte versucht, anhand des Konzepts mit nassem Fu?abdruck zu bestimmen, ob ich Neutral-, Kontroll- oder Stabilit?tsschuhe ben?tigte, und ehrlich gesagt herausgefunden, dass ich die Antwort so machen konnte, wie ich es wollte. Als ich mich jedoch bemühte, die Intensit?t meines Trainings zu steigern, um n?chstes Jahr einen 3:00 Boston Marathon anzustreben, hielt ich es für die richtige Zeit, die Experten endlich einwirken zu lassen. Und wie bei jeder neuen Erfahrung habe ich einige Dinge gelernt in dem Prozess.
Chủ đề: ohne stark genug zu   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 16/09/2019 lúc 08:37:43(UTC)
Das Thema Running Footstrike ist derzeit in der Running-Community sehr aktuell. Zwar ist es nur ein einziges Element des gesamten Laufgeschehens, aber L?ufer haben es aufgrund seiner offensichtlichen Beziehung zum Schuhwerk (z. B. Absatzh?he, D?mpfung usw.) aufgegriffen, und es ist einer der einfacheren Gangaspekte für einen L?ufer Die überwiegende Mehrheit www.braderiekwadijk.nl der L?ufer schl?gt mit der Ferse zu, wenn sie auf dem Boden aufschlagen, und der Nike Epic React Flykint Womens jüngste minimalistische Lauftrend hat dazu geführt, dass immer mehr L?ufer versuchen, zu Nike Air Max 90 Damen einer Landung auf dem Mittelfu? oder auf dem Vorfu? überzugehen Stil. Obwohl es Anzeichen gibt, die die Verlagerung best?tigen, wissen wir zumindest aus wissenschaftlicher Sicht nicht genau, ob eine Verlagerung von einem Fersen- auf einen Mittelfu?- oder einen Vorfu?schlag zu einem effizienteren Gang oder zu einem solchen führen wird ist weniger anf?llig für Verletzungen. Nun, hier ist eine weitere Anekdote, diesmal von Elite-L?ufer Dathan Ritzenhein. Wenn Sie nicht wissen, wer Ritzenhein ist, stellte er den US-Rekord für das 5-km-Rennen im vergangenen Jahr auf (seitdem gebrochen von Bernard Lagat) und vertrat die Vereinigten Staaten beim Marathon bei den Olympischen Sommerspielen 2008 in Peking. In einem Artikel auf der Runner's World-Website Nike Air VaporMax Donne von Peter Gambaccini geht Riteznehein auf seine Pl?ne für den Lauf beim New York City Nike Air Max Classic BW Womens Marathon im Herbst ein und erl?utert, wie er seine Gangart von einem Fersensto? auf einen Mittelfu?sto? umgestellt hat, um gegen wiederkehrende Ereignisse vorzugehen Verletzungen. Sein Trainer bei Nike, Alberto Salazar, spricht auch über Ritzenhiens Gangwechsel. Was ich an diesem Artikel mag, ist, dass er zeigt, wie sich eine Elite beim übergang von der Ferse zum Mittelfu? fühlt, und dass seine Anatomie einige pers?nliche Besonderheiten aufweist, die Schuhmodifikationen erforderlich machten. Allzu oft vergessen wir, dass wir Menschen sehr variabel sind und dass das, was für einen funktioniert, m?glicherweise nicht für alle funktioniert. "Dathan hat weiterhin einige Fu?probleme, die er seit Jahren hat. Ich hatte das nur gedacht, indem ich Nike Air Max 2017 Donne ihn auf weichen Oberfl?chen hielt und sicherstellte, dass er sich erholt hat, dass dies Nike Air Max 270 Mens erledigt werden würde. Aber er hatte weiterhin Probleme mit dem Mittelfu?… Wir beschlossen schlie?lich, einige gründliche Studien durchzuführen. Gordon Valiant, der Leiter der Biomechanik bei Nike, hat eine Bewertung von Dathan durchgeführt und dabei einige Dinge herausgefunden, die für Dathan einzigartig sind - genau wie er l?uft und wie er seinen Fu? berührt. Damit haben wir die Eins?tze modifiziert - ich würde sie nicht als Orthesen bezeichnen, sondern nur als Einsatz im Schuh mit einer Art Vertiefung in diesem Bereich, in dem er in der N?he seines dritten Mittelfu?knochens eine abnormale Kraft hat seinen rechten Fu?). Und damit scheint es seine Symptome komplett gelindert zu haben ... "" Ich war definitiv mehr ein Fersenstürmer, also komme Nike Air Max 90 Dames ich definitiv mehr zu meinem Mittelfu?. Ich würde nicht sagen, dass ich bis zum Zeh Nike Air Max Classic BW Damen komme. Ich denke, ich bin effizienter für den Marathon, wenn ich sowieso eher auf Mittelfu? stehe. Aber definitiv, die Haltung meines K?rpers und die Reichweite meines Schrittes, das ist alles, was irgendwie durchgekommen ist. Anf?nglich bestand das Problem darin, dass wir uns nur darauf konzentrierten, dies zu ?ndern, ohne stark genug zu sein, dies zu tun. Wir versuchten wieder, es von der St?rkeseite her aufzubauen, damit es (die Schritt?nderung) natürlich überhand nahm, anstatt bewusst darüber nachzudenken. Das ist also der Punkt, an dem wir gerade waren. Es ist nur eine unbewusste Sache und ich muss nicht mehr bewusst darüber nachdenken, meine Form zu ?ndern. ?Was mir an diesen Zitaten gef?llt, ist, dass Ritzenhein anscheinend von einem Adidas Superstar Womens Verst?ndnis seiner individuellen Anatomie (dh seines Mittelfu?knochens) profitiert hat Nike Air Max 90 Womens Struktur) sowie eine Gangverschiebung. Es zeigt auch die Wichtigkeit eines langsamen Kraftaufbaus, Nike Air Max TN Donne wenn Sie versuchen, Ihren Schritt in Richtung Mittelfu? oder Vorfu? zu ?ndern (etwas, das jedem bewusst ist, der versucht, in Vibrams oder barfu? zu laufen). Es wird interessant sein zu sehen, ob / wie Dathans neue Laufform ihm in diesem Herbst in NYC dienen wird - ich werde definitiv für ihn ziehen!
Chủ đề: Als een verkoper zegt dat u robuuste   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 12/09/2019 lúc 12:56:38(UTC)
De vrouwen in de studie werden vervolgens weggestuurd om deel te nemen aan een 13-weken durend trainingsprogramma ter voorbereiding op een halve marathon die in Vancouver, BC werd gelopen. De geschatte wekelijkse trainingsvolumes begonnen rond de 20 km en liepen op tot een piek van ongeveer 40-45 km. In de loop van het trainingsprogramma registreerden Nike Air Vapormax Womens onderzoekers het aantal gemiste trainingen als gevolg van een blessure door elke hardloper en meldingen van pijn in rust, tijdens het dagelijks leven en de daaropvolgende runs. Uiteindelijk Nike Air Max 95 Femme hebben slechts 81 van de vrouwen het onderzoek afgerond (om verschillende redenen zijn 24 vrouwen gestopt). Hoewel de auteurs erop wijzen dat het verschil misschien niet klinisch significant is, Nike Air Max 270 Donne is het opnieuw verbazingwekkend dat neutrale hardlopers beter met een schoen die niet zou zijn “voorgeschreven” in een schoenenwinkel op basis van hun mate van pronatie. v Dus wat kunnen we hieruit concluderen? Ten eerste, hoewel ze een weliswaar klein monster hebben, lijkt het erop dat bewegingsbesturingsschoenen weinig voordeel bieden en in feite eerder pijn en letsel veroorzaken dan alle andere soorten schoenen. Dat elke ernstige overpronator een blessure heeft opgelopen in zijn schoenen voor bewegingscontrole, roept de vraag op waarom iemand ze zou gebruiken? De auteurs concluderen zelf dat "deze studie geen ondersteuning kan bieden Nike Air Max 270 Mujer voor de conventie dat zeer uitgesproken hardlopers motion control-schoenen moeten dragen." Interessant is dat Christopher McDougall onlangs op zijn blog heeft aangegeven dat het leven van de Nike Air Max 2017 Mens motion control-schoen binnenkort naar een Ten tweede toonde deze studie aan dat neutrale hardlopers het beter deden in stabiliteitsschoenen en geprononceerde hardlopers het beter deden in neutrale schoenen. Probeer die te begrijpen ... Dus wat concluderen de auteurs zelf? De laatste zin van hun artikel luidt: "De huidige conventies voor het toewijzen van stabiliteitscategorie?n voor hardloopschoenen voor vrouwen Nike Air Max 270 Womens lijken niet geschikt op basis van het risico op pijn bij het trainen voor een halve marathon." Meer duidelijk concluderen ze hun samenvatting met de veelzeggende uitspraak dat "De bevindingen van deze studie suggereren dat onze Nike Air Max 90 Femme huidige benadering van het voorschrijven van in-schoen pronatiecontrolesystemen op basis van het voettype te simplistisch en potentieel schadelijk is." Wacht nu even. Als dit waar is, waarom Nike Air Max 90 Dames classificeert bijna elke schoenenwinkel op deze planeet schoenen op basis van pronatiecontrole (dwz neutraal, stabiliteit, bewegingscontrole, enz ...), en plaatst lopers in schoenen op basis van hun booghoogte (meer op booghoogte) in een ander bericht binnenkort) of mate van "waargenomen" pronatie? Dit is verbijsterende dingen, en versterkt mijn overtuiging dat het misschien tijd is voor een verandering in de manier waarop we onze schoenen kiezen of "voorschrijven". Ik zal eindigen met een paar citaten van Dr. Ryan, de hoofdauteur van deze geweldige studie, zoals gemeld door Gretchen Reynolds 'op de NY Times Well Blog. Op de vraag hoe hij, Nike Air Max 90 Femme gezien zijn experimentele resultaten, een hardloopschoen moet kiezen, zegt Ryan (en herinner me dat zijn co-auteur biomechanica-expert is bij het Nike Sports Research Laboratory - ik geef Nike Nike Air Max TN Donne veel lof als ze zich bij de publicatie van dit artikel hebben aangemeld , hoewel ik geen idee heb of zij hier iets over te zeggen hebben. "" Als een verkoper zegt dat u robuuste bewegingsbesturingsschoenen nodig hebt, vraag dan ook om een ??paar paar neutrale of stabiliteitsschoenen te passen ... "" Ga naar buiten en ren rond het blok 'in elk paar. "Als je pijn of ongemak voelt, is dat je eerste veto." Geef die schoenen terug. Probeer nog een paar. "Er zijn echt maar een paar paar die passen en zich goed voelen" voor elke individuele hardloper ... "Mijn beste advies is, zet je sensoren aan en luister naar je lichaam, niet naar wat de verkopers Adidas Superstar Femme je vertellen." Dat laatste citaat is recht op het geld - "zet je sensoren aan en luister naar je lichaam." Je lichaam evolueerde om lange afstanden te lopen, en het evolueerde om dit op Nike Air VaporMax Dam blote voeten te doen. De realist in mij weet dat de meeste mensen waarschijnlijk nooit op blote voeten zullen rennen, dus als dat niet jouw ding is, zoek dan zo weinig schoenen als je aankan en loop nog steeds comfortabel. Je lichaam laat je weten of het gelukkig is, opmerkzaam is en luistert.
Chủ đề: een neutrale schoen toegewezen krijgen   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 12/09/2019 lúc 09:01:33(UTC)
Wanneer u een hardloopschoenenwinkel binnenloopt, wordt u meestal geconfronteerd met een muur van kleurrijke, "hightech" schoenen die netjes in drie categorie?n zijn gegroepeerd (soms vier als "gepolsterd" is opgenomen als een afzonderlijke categorie). Deze categorie?n zijn: neutraal, stabiliteit / ondersteuning en bewegingscontrole. Hoe kies je welke schoen geschikt is voor jou? Nou, misschien loop je door de winkel of op een loopband voor de verkoper, Nike Air Max 95 Femme die naar je kijkt met een ogenschijnlijk slow-motion uitgeruste oogbol (of als je geluk hebt, word je gefilmd), en ze diagnosticeren je als een ernstige of milde overpronator , een neutrale hardloper of een supinator. Snelle definitie - pronatie is eenvoudig de binnenwaartse / mediale Nike Air Max 90 Femme rol van de voet die optreedt bij voetaanval, terwijl supinatie is wanneer de voet naar buiten rolt in plaats van naar binnen. Als alternatief kunnen ze je voet op een of andere manier scannen om je booghoogte te beoordelen. Op de een of andere manier is het doel om je toe te wijzen aan een schoen uit een van de bovengenoemde categorie?n - supinators met een hoge boog krijgen gepolsterde schoenen, ernstige overpronators met platte voeten worden geplaatst in motion control-schoenen, milde overpronators worden geplaatst in stabiliteits- / Nike Air Max Command Womens ondersteuningsschoenen en neutrale lopers worden in neutrale schoenen geplaatst. Ze brengen je vervolgens een selectie schoenen uit de juiste categorie, je past ze aan en je kiest degene die het beste aanvoelt. Dit is de manier waarop het al geruime tijd wordt gedaan en bijna elke schoenenfabrikant Nike Air Max 270 Donne maakt een selectie van schoenen die netjes in een van deze groepen past. Wat zou je echter zeggen als je erachter zou komen dat deze categorisaties van hardloopschoenen waren zinloos? Wat als de door de verkoper gebruikte tests in het begin niet erg goed waren in het bepalen van de pronatie? Nog verrassender, wat als het bedrag dat u uitspreekt niet eens in verband stond met de kans dat u gewond zou raken? Dit zijn de soorten vragen die in verschillende recente wetenschappelijke publicaties zijn behandeld en die op hun beurt zijn samengevat en Nike Air Vapormax Dames gerapporteerd in een opmerkelijk artikel van Gretchen Reynolds op de NY Times Well Blog. De resultaten kunnen schokkend zijn voor sommigen, niet zo schokkend voor anderen, en ze eisen een reactie van degenen die de schoenen maken waarop hardlopers vertrouwen om ze veilig en letselvrij te houden. www.philshotton.co.uk Laten we eens kijken naar een deel van de wetenschap. In dit bericht ga ik me concentreren op een onderzoek dat in juni 2010 online werd gepubliceerd door Ryan et al. in het British Journal of Sports Medicine. Een van de co-auteurs van deze studie, Gordon Valiant, werkt voor het Nike Sports Research Laboratory - hij is dezelfde biomechanist waarmee Alberto Salazar en Dathan Ritzenhein samenwerkten om de voetaanval van Ritzenhein te wijzigen van hiel tot middenvoet. Houd dit in gedachten terwijl u dit leest - een van de co-auteurs werkt voor Nike Air Max 90 Femme de grootste fabrikant van sportschoenen ter wereld. In hun inleiding Ryan et al. vermelden het volgende verrassende detail: "... ondanks dat meer dan 20 jaar stabiliteitselementen in hardloopschoenen zijn verwerkt, is er tot nu toe geen bewezen klinisch onderbouwd bewijs voor hun voorziening."Nike Roshe Run Mujer Vervolgens wijzen zij erop dat "bewegingsbesturing hardloopschoenen maar het is nog niet bewezen dat het hardloopgerelateerde blessures voorkomt. ”Behoorlijk verbazingwekkend, niet? Je vraagt ??je af of de schoenenfabrikanten eigenlijk "eigen gegevens" hebben die deze ontwerpen ondersteunen, of dat het hele schoenenmodel voor pronatiecontrole niets meer is dan een gigantische marketinggimmick. In totaal 105 vrouwen werden geclassificeerd als neutraal (51 vrouwen), uitgesproken (36 vrouwen) of zeer uitgesproken (18 vrouwen). Dit is het echt Nike Air Vapormax Womens interessante gedeelte. In een schoenenwinkel zouden de neutrale vrouwen een neutrale schoen toegewezen krijgen, de geprononceerde vrouwen een stabiliteitsschoen en de zeer geprononceerde vrouwen een bewegingscontroleschoen - is het goed? In de studie namen de onderzoekers echter elk van de drie groepen vrouwen (neutraal, geprononceerd en zeer geprononceerd) en onderverdeelden ze in subgroepen zodat een derde een neutrale schoen (Nike Pegasus) zou krijgen, een derde zou een stabiliteitsschoen krijgen (Nike Structure Triax - de Triax was trouwens mijn eerste Nike Air Max 270 Femme "echte" hardloopschoen, toegewezen door een van die slow-motion oogbollen die ik eerder noemde), en de laatste derde zou een motion control-schoen krijgen (Nike Nucleus ). Dit werd gedaan voor elk van de pronatie-groepen, dus wat we hier hebben, is dat sommige vrouwen in elke Nike Air Max 2017 Femmepronatiecategorie elk type schoen dragen (d.w.z. velen van hen dragen de "onjuiste" schoen voor hun voet).
Chủ đề: s onlangs terug van zijn schijnbar   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 03/09/2019 lúc 12:39:59(UTC)
Het is een behoorlijk interessante paar dagen hier op Runblogger geweest. Gisteren, nadat ik een recensie had gepubliceerd over een opmerkelijke studie in het British Journal of Sports Medicine waarin werd gekeken naar de werkzaamheid van pronatiecontroleschoenen bij het voorkomen van pijn en blessures bij Nike Air Force 1 Dames hardlopers, publiceerde Christopher McDougall een eigen post over dezelfde studie die provocerend was met de titel "Nieuws van Nike: we hebben het veel over onzin gehad en het verkocht." McDougall vermeldt in zijn functie het volgende over de BJSM-studie: "In wezen is de topwetenschapper bij het beste sportschoenenbedrijf ter wereld verbonden naar een onderzoek dat suggereert dat het hele hardloopschoenenbedrijf is gebaseerd op onzin. ”Ik heb dit de afgelopen 24 uur www.jamlikhalsavast.se overwogen en de implicaties van dit artikel zijn echt heel verbazingwekkend. Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat dit onderzoek ondersteund door Nike. In de sectie Erkenningen van de paper stellen de auteurs dat ze “zowel Nike Canada willen erkennen voor het schenken van kleding aan onze kliniekleiders als Nike Global voor het verstrekken van schoeisel Nike Air Max 90 Heren en financiering voor dit project.” In de verklaring Concurrerende belangen hebben ze staat: “Een onderzoekssubsidie ??van Nike Global werd toegekend aan MBR, JET en KM om dit onderzoek uit te voeren. GAV is werkzaam bij Nike Global. ”Wat betekent dit? Het betekent dat Nike zich er terdege van bewust was dat dit onderzoek werd uitgevoerd en vermoedelijk de resultaten kende. Dus waarom zou Nike, de grootste fabrikant van sportschoenen die er is, helpen een onderzoek te produceren dat in wezen aantoont dat alle pronatiecontroleapparaten die baseren we onze selecties op hardloopschoenen niet op het voorkomen van pijn en letsel bij de mensen die ze zouden moeten dragen? Laat me speculeren: het bewijs neemt toe dat deze schoenen niet effectief zijn in het doen wat ze beweren te doen. De BJSM-studie was slechts een van de vele recente Nike Air Max 90 Mujer onderzoeken die in wezen hetzelfde tonen (er zijn een paar grote studies uitgevoerd door het leger waarnaar wordt verwezen in dit NY Times-artikel van Gretchen Reynolds - ik heb ze en werk er nu doorheen) . Andere bloggers hebben de problemen met de huidige schoenontwerpen besproken (bijvoorbeeld deze geweldige post van Steve Magness en deze van Amby Burfoot) en hints Nike Air Max 90 Femme over de twijfelachtige voordelen van pronatiecontroleschoenen zijn al geruime tijd in de wetenschappelijke literatuur aanwezig (zie dit artikel uit 2001 door expert biomechanist Benno Nigg). Als de schoenenindustrie verandert, zoals voorgesteld door McDougall in een ander bericht op zijn blog, zou je dan niet in staat zijn om die verandering te leiden? Als Nike volledig achter de publicatie van dit artikel stond, geef ik ze de eer om te helpen bij het produceren Nike Air Max 90 Herren van deze gegevens - het is het juiste om te doen vanuit het standpunt van de consument. Het is duidelijk dat we moeten heroverwegen hoe we onze schoenen ontwerpen en kiezen, en het zou een briljante zakelijke stap van Nike zijn om de markt te pushen en zijn concurrenten te manoeuvreren. Ze zijn een enorm bedrijf, kunnen waarschijnlijk gemakkelijker van productierichting www.melanieo.fr veranderen dan wie dan ook, en hebben al een gevestigde lijn van overgangs- en minimalistische schoenen (de Nike Free-lijn). Als verkeer naar deze blog een indicatie is, is de nieuwe Nike Free Run + een wegloper en de Nike Free 3.0 is onlangs terug van zijn schijnbare ondergang. Het zou me niet verbazen als een Nike Free 1.0 al in ontwikkeling is - ik hoop dat dat zo is. Nike rook de trend en financierde het onzinonderzoek. Toch was het slechts een trend. Kijk,Nike Air VaporMax Mens alle snelle hardlopers gebruiken lichte en flexibele schoenen voor goede prestaties. Het is moeilijk om snel te worden (zeg onder 4:00 min / km met schoenen die als demping aanvoelen. Maar als je op de weg gaat rennen en traag op lange afstand traint, doe jezelf dan een plezier en krijg wat kussen (stabiliteit Hoe dan ook, pronatie is al een soort kussen. Teveel is Nike Air Max 95 Femme problematisch. Plus, zelfs als * we * ge?volueerd zijn voor rennen en praten, niet iedereen rent en praat op de beste manier. Sommigen hebben een beetje hulp nodig. , niet iedereen hoeft speciaal geschikt te zijn voor hardlopen in de biomechafdeling. Als je gewoon een casual hardloper bent voor wekelijkse cardio op de hardloopmachine, kom je misschien weg met die trendy voetenhandschoenen (fibram of wat dan ook), anders krijg je echte schoenen (misschien een paar Nike Air Max 95 Femme voor lange langzame runs en sommige anderen voor snellere runs.
Chủ đề: Mijn teleurstelling in de winkel was   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 03/09/2019 lúc 09:14:18(UTC)
Ik bracht de afgelopen 3 dagen in Boston op een korte vakantie met mijn gezin door en het was verrassend dat het enige dat ik helemaal niet deed, werd uitgevoerd. Deze reis ging Nike Air Max 95 Femme over plezier maken met mijn vrouw en kinderen, en het verkennen van een stad die een deel van mijn leven is geweest sinds ik een klein kind was dat juichte op de Red Sox in Fenway. Adidas Superstar Femme Hoewel ik tijdens deze reis misschien niet de looppaden langs de Charles heb geraakt, waren er zeker enkele hardloopgerelateerde momenten die het vermelden waard waren. er is geen andere manier om het te zeggen. In het afgelopen anderhalf jaar sinds ik deze blog begon en betrokken raakte bij de lopende gemeenschappen op dailymile en Twitter, heb ik het geluk gehad om een ??aantal echt geweldige mensen van over de hele wereld te ontmoeten. De gemeenschappelijke band die we allemaal delen, is dat we graag rennen. Ik weet niet dat dit uniek is voor hardlopers, maar iets zegt me dat er maar weinig andere sporten zijn die zo'n hechte gemeenschap van Nike Air Max 90 Damen beoefenaars hebben die hun best doen om elkaar te ondersteunen en te helpen. Wat moet dit doen? met mijn reis naar Boston? Nou, een collega-renner die me via deze blog vond en waarmee ik Nike Air Force 1 Dames vervolgens vrienden werd op dailymile en Twitter bood aan om mijn familie en ik te ontmoeten en ons in wezen een dag van tevoren rond te leiden in haar deel van de stad. Alett (beter bekend als @petfxr op Twitter) en ik had elkaar nooit persoonlijk ontmoet, maar ik had het gevoel dat ik haar al kende via onze online interacties, en we hadden een leuke middag door de omgeving van Quincy Market en langs de haven te wandelen langs het aquarium. Andere hardlopers die ik ken, hebben vergelijkbare verhalen verteld over runnerly (is dat een woord?) Gastvrijheid, en dit is een goed voorbeeld van hoe het internet heeft gediend om echte relaties in de echte Nike Air Max Classic BW Donne wereld te versterken in plaats van deze te verzwakken. Als je deze blog leest en geen interactie hebt met andere hardlopers op dailymile of Twitter, raad ik je ten zeerste aan - beide Nike Air Max 95 Damen zijn fantastische middelen op zoveel manieren. Ik heb mijn eerste bezoek aan het beroemde Bill Rodgers Running Center gebracht en was tegelijkertijd onder de indruk en teleurgesteld. Ik was onder de indruk van de collectie schoenen die ze aan de muur hadden, waarvan er veel zijn opgenomen in mijn Guide to Minimalist Running Shoes (ik heb eindelijk persoonlijk het Mizuno Wave Universe en Asics Piranha bekeken - beide zijn belachelijk licht!). Nadat ik de winkel had bezocht, was ik nieuwsgierig, dus ik zocht op Google naar eventuele opmerkingen die Bill Rodgers maakte over het kiezen van schoenen: “Alles is voor mij de pasvorm, het gevoel van Nike Air VaporMax Femme de schoen. Voelt u biomechanisch alsof u op blote voeten beweegt? Dat is wat je wil. Er is nu een trend voor eenvoudiger schoenen. Ik heb 30 jaar lang gedacht dat ze te veel gimmicks op de Nike Air Max 2017 Mujer hardloopschoenen hadden. Verschillende bedrijven kopi?ren elkaar en proberen elkaar te overtreffen en rollbars en computers toe te voegen aan de schoenen. Het was onnodig en maakte Nike Air Max Classic BW Dames de dingen ingewikkelder dan het zou moeten zijn. ”Mijn teleurstelling in de winkel was te wijten aan alle offici?le Boston Marathon-uitrusting die ze droegen. Ik kan je niet vertellen hoe graag ik een van die blauwe en gele Adidas-shirts of -jassen wilde kopen, maar ik weerstond de drang. Je zult me ??geen Boston Marathon-uitrusting zien sporten tot ik officieel in aanmerking kom, wat waarschijnlijk betekent dat ik buiten moet rennen in plaats van dit bericht te Nike Air Max 95 Donne schrijven. Zal het dit najaar gebeuren? Ik heb geen idee, maar ik maak me een beetje zorgen over het feit dat mijn kilometerstand onvoldoende is met alle baby-gerelateerde aanpassingen die ik heb moeten maken. Ik speel ook veel met schoenen en pas laat, maar ik heb daar teveel plezier mee om nu te stoppen. Ik zal uiteindelijk naar Boston gaan, daar ben ik zeker van, de vraag is nu wanneer? Gewoon een observatie, maar ik zag veel van die belachelijk klinkende schoenen in de stad - ze zijn nog niet erg gebruikelijk waar ik woon New Hampshire. Mijn gedachten over die schoenen kunnen een heel apart bericht vullen, maar ik weet niet zeker of ik daar naartoe wil. Het volstaat te zeggen dat mensen een heckuva zijn die veel beter af is als ze gewoon gaan hardlopen (of zelfs een mooie lange wandeling maken), maar iedereen wil een Nike Air Max 2017 Femme gemakkelijke oplossing. Elk excuus dat mensen kunnen vinden om zweet en hard werken te voorkomen, gaat op de lange termijn winnen met veel van onze bevolking. Het is triest, maar die schoenen verkopen op dit moment als hotcakes - zoiets als 5 van de top 10 verkochte schoenen in de VS zijn nu tonische schoenen, terwijl de Nike Free (ik neem aan dat de Run +?) De enige hardloopschoen in de Top is 10. Mijn enige hoop is dat ze op zijn minst mensen aanmoedigen om wat meer te stappen.
Chủ đề: eventuele opmerkingen die Bill   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 02/09/2019 lúc 12:50:32(UTC)
Ik wilde je naar een bericht leiden dat ik zojuist had gepubliceerd op de blog 'Other Voices' van de Runner's World, getiteld 'An Evolutionary Runner'. Other Voices is 'een platform waar mensen Nike Air Max 270 Herr buiten de Runner's World-familie de kans hebben om over te bloggen, nou, alles waar ze over zouden willen bloggen. "Natuurlijk besloot ik te schrijven over zowel een evolutionair bioloog als een hardloper te zijn. Ik wil Amby Burfoot bedanken voor het suggereren dat ik iets instuur, en ook voor het helpen bij het kiezen en bewerken van onderwerpen - heel erg bedankt Amby! Ik wil ook Peter Vigneron van Runner's World bedanken voor het accepteren en publiceren van het bericht. Hier is een heel kort fragment: "... hardlopen Adidas Superstar Femme is een geschenk dat we als soort moeten vieren. Het maakt niet uit wat je op je voeten zet als je op pad of pad bent, het gaat erom dat je daar bent en doet wat de botten en spieren van je benen en voeten hebben ontwikkeld. "Ik heb de afgelopen 3 jaar doorgebracht dag in Boston op een korte vakantie met mijn Nike Air Max 270 Femme familie, en verrassend genoeg was het enige dat ik helemaal niet deed, gerund. Deze reis ging over plezier maken met mijn vrouw en kinderen, en het verkennen van een stad die een deel van mijn leven is geweest sinds ik een klein kind was dat juichte op de Red Sox in Fenway. Hoewel ik tijdens deze reis misschien niet de looppaden langs de Charles heb geraakt, waren er zeker enkele hardloopgerelateerde momenten die het vermelden waard waren. er is geen andere manier om het te zeggen. In het afgelopen anderhalf jaar sinds ik Nike Air Max Classic BW Femme deze blog begon en betrokken raakte bij de lopende gemeenschappen op dailymile en Twitter, heb ik het geluk gehad om een ??aantal echt geweldige mensen van over de hele wereld te ontmoeten. De gemeenschappelijke band die we allemaal delen, is dat we graag rennen. Ik weet niet dat dit uniek is voor hardlopers,Nike Air Max 90 Femme maar iets zegt me dat er maar weinig andere sporten zijn die zo'n hechte gemeenschap van beoefenaars hebben die hun best doen om elkaar te ondersteunen en te helpen. Wat moet dit doen? met mijn reis naar Boston? Nou, een collega-renner die me via deze blog vond en waarmee ik vervolgens vrienden werd op dailymile en Twitter bood aan om mijn familie en ik te ontmoeten en ons in wezen een dag van tevoren rond te leiden in haar deel van de stad. Alett (beter bekend als @petfxr op Twitter) en ik had elkaar nooit persoonlijk Nike Air Max 95 Femme> ontmoet, maar ik had het gevoel dat ik haar al kende via onze online interacties, en we hadden een leuke middag door de omgeving van Quincy Market en langs de haven te wandelen langs het aquarium. Andere hardlopers die ik ken, hebben vergelijkbare verhalen verteld over runnerly (is dat een woord?) Gastvrijheid, Nike Air Max Classic BW Mens en dit is een goed voorbeeld van hoe het internet heeft gediend om echte relaties in de echte wereld te versterken in plaats van deze te verzwakken. Als je deze blog leest en geen interactie hebt met andere hardlopers op dailymile of Twitter, raad ik je ten zeerste aan - beide zijn fantastische middelen op zoveel Nike Air Max 270 Mensmanieren. Ik heb mijn eerste bezoek aan het beroemde Bill Rodgers Running Center gebracht en was tegelijkertijd onder de indruk en teleurgesteld. Ik was onder de indruk van de collectie schoenen die ze aan de muur hadden, waarvan er veel zijn opgenomen in mijn Guide to Minimalist Running Shoes (ik heb eindelijk persoonlijk het Mizuno Wave Universe en Asics Piranha bekeken - beide zijn belachelijk licht!). Nadat ik de winkel had bezocht, was ik nieuwsgierig, dus ik zocht op Google naar eventuele opmerkingen die Bill Rodgers www.goulvenbazire.fr maakte over het kiezen van schoenen: “Alles is voor mij de pasvorm, het gevoel van de schoen. Voelt u biomechanisch alsof u op blote voeten beweegt? Dat is wat je wil. Er is nu een trend voor eenvoudiger schoenen. Ik heb 30 jaar lang gedacht dat ze te veel gimmicks op de hardloopschoenen hadden. Verschillende www.tamarastein.co.uk bedrijven kopi?ren elkaar en proberen elkaar te overtreffen en rollbars en computers toe te voegen aan de schoenen. Het was onnodig en maakte de dingen ingewikkelder dan het zou moeten zijn. ”Mijn teleurstelling in de winkel was te wijten aan alle offici?le Boston Marathon-uitrusting die ze droegen. Ik kan je niet vertellen hoe graag ik een van die blauwe en gele Adidas-shirts of -jassen wilde kopen, maar ik weerstond de drang. Je zult me ??geen Boston Marathon-uitrusting zien sporten tot ik officieel in aanmerking kom,Nike Air Max 270 Damen wat waarschijnlijk betekent dat ik buiten moet rennen in plaats van dit bericht te schrijven. Zal het dit najaar gebeuren?
Chủ đề: t dat het probleem voor hem een   Xem bài viết cuối
Đã gửi: 02/09/2019 lúc 09:20:07(UTC)
Een van www.jamlikhalsavast.se de geweldige dingen van de hardloopsport is dat ik herhaaldelijk getuige ben van goede mensen die echt verbazingwekkende dingen bereiken. Ik heb op deze blog veel geschreven over de kracht van internet om gelijkgestemde mensen samen te brengen, en dus ontmoette ik vorig jaar een man genaamd Andy O'Brien op de dailymile-site voor sociale training. Andy O. was, samen met een kleine groep andere collega-hardlopers (jullie weten allemaal wie je bent!), Een vroege adoptor op dailymile, en sindsdien zijn we lid geworden van het dailymile-team. Andy valt op door zijn wrange, zelfverwijderende gevoel voor humor, zijn kleurrijke kleding en handelsmerk en zijn liefde voor goed bier. Het is gemakkelijk te zeggen Nike Air Max 90 Femme dat hij plezier heeft wanneer hij rent, en het wrijft op de rest van ons. Hij is ook behoorlijk handig met Photoshop, tot mijn Adidas Superstar Femme grote teleurstelling. Hoe dan ook, Andy besloot eerder dit jaar om te trainen voor de Burning River 100 Mile Ultramarathon in NE Ohio. Zijn oorspronkelijke bedoeling was om een ??50 miler te doen, maar niet in staat om er een op het juiste moment op de juiste plaats te vinden, koos hij ervoor om de grote sprong naar de 100 te maken (zijn vorige lange race was de 50K HAT-run eerder dit jaar). Andy slaagde erin om 's ochtends vroeg en' s avonds laat kilometers te maken, terwijl hij de eisen van werk en gezin jongleerde, en gisteren speelde hij de startlijn op de BR100. Ik werd vanmorgen wakker om een ??tweet van mijn buddy Steve Speirs te vinden die zei dat Andy de BR100 had voltooid in een tijd van 26:36:05. Ik ben onder de indruk en ge?nspireerd en wilde even de tijd nemen om Andy te feliciteren met deze geweldige prestatie. Andy, Nike Air Max 90 Dames je hebt zeker een biertje verdiend - geniet ervan! Mijn vriend Matt, auteur van het Run Luau Run-blog, heeft zojuist een interessant Nike Air Max 90 Uomo bericht geplaatst waarin hij de kwestie van de prestaties bespreekt, aangezien deze bijna uitsluitend betrekking heeft op zijn persoonlijke ervaring met hardlopen in de Vibram Fivefingers-schoenen. Matt is een van de meest ervaren minimalistische hardlopers die ik ken, die meer dan 1000 mijl in Vibrams heeft gelopen en 3 marathons en een overvloed aan kortere races heeft voltooid. We zullen de Hampton Smuttynose Rockfest Marathon in NH samen in oktober uitvoeren, en hij heeft zijn ogen gericht op een BQ-tijd - we lopen een vergelijkbaar marathontempo, dus misschien lopen we gewoon samen op voor een goed stuk van de race. In zijn post maakt Matt de volgende opmerking: "Mensen vragen me constant:"Adidas Superstar Femme Kun je snel rennen in die dingen? "Ze wijzen op mijn Vibram Bikilas of Treks, niet zeker wat ze ervan moeten maken." of een variant Nike Air Max Classic BW Damesdaarop, is een veelgestelde vraag aan diegenen onder ons die zich in het openbaar wagen met de Fivefingers. Ik was ooit omringd door het hele personeel van een Finish Line-schoenenwinkel in ons plaatselijke winkelcentrum en bezaaid met vragen over de schoenen. Waar Matt zich in zijn functie op concentreert, is de kwestie van snelheid - hoewel anekdotisch, vertelt zijn ervaring hem dat hij sneller kan rennen in de Vibrams dan in traditionele schoenen, hoewel hij nog steeds een hielspits is (er zijn uitzonderingen) aan elke regel, en Matt is misschien wel de man om te laten zien dat niet iedereen in deze schoenen naar middenvoet / voorvoet schakelt). Hij is waarschijnlijk te bescheiden om het te noemen, Nike Air Vapormax Dames maar een paar dagen geleden rende hij bijna 30:30 mijl in de Vibrams. Hij speculeert dat het probleem voor hem een ??combinatie kan Nike Air Max 95 Dames zijn van minder voetgewicht en een effici?ntere stap in de Fivefingers: “Dus waar kom ik op? Vibram Fivefingers zijn mijn raceschoen. Ze zijn letterlijk de helft van het gewicht van mijn oude Brooks-trainers en ik ben ervan overtuigd dat ze me hebben geholpen tijden te bereiken die ik anders niet had gehad. Tussen het dwingen van mij om effici?nter te lopen en me minder gewicht te laten dragen, is mijn snelheid toegenomen. Op de leeftijd van 40 en met slechts iets meer dan een jaar van constant rennen onder mijn riem, was ik in staat om een ??sub-40 op te nemen in slechts mijn tweede 10K. Ik was geen hardloper vóór november 2008. Was het alleen vanwege de schoenen? Echt niet! Maar ik twijfel er Nike Air Max 90 Hombre niet aan dat ze die dag een grote rol in mijn race hadden gespeeld (natuurlijk miste ik het podium nog een paar seconden). "